Lillahitaala


Monday, May 16, 2016

Counting days to end up SEMESTER3

Selamat hari jururawat / Happy Nurses Day 13 MAY 2016.
To all nurses/student nurse yang tumbuh melata di bumi Malaysia. Ahaks,
Pip hijau kat bahu, semester 2*



Bismillah.

'Insha Allah once balik cuti semester ni, sy akan bertunang'
'Dengan jiran rumah sy sendiri'

Peh peh.... segerombolan dosa apakah gua cuba cari ni?

Tapi lu rilek je, respon lu murni murni ja. Well, that was sort of ways how I can be so real, though and not as fragile as you may think

GUA NAK MOVING ON DARI LU LA BRUH~

• Pernah satu masa, Allah duga hingga kita menangis. Kemudian Dia hantar seseorang buat kita tersenyum. Allahu Rabbi•
.

Moga mengerti, jika aku masih di sudut perasaan itu, aku lemah. Jujur aku rebah. Menyukai kamu, satu yang indah, tapi aku perlu mengalah.
So soooooo, senang tak move on?


.

Kk, btw macam biasa lah, road to achieve dream kilograms still in progress. Peh Sakinabu, dari semester 1 lu dekat Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Johor Bharu ni memang stick and forever stuck on the same wishlist ke hapeee. CISS tak membangun langsung.

Paling win dalam hati ~ masa ni gua sem 1 lagi 



Final dah settle, OSCE (practical examination) pun dah selamat gua kuburkan. Gila rah tak rindu ke dua ketoi hati kat Penang tu. Hai Mak and Abah kita berdua. EH!

Since 1am-7am ja gua dapat unlimited quota, rabak jugak ni. Sokay la, publish new entrii dengan penuh cinta. Wuu

Harini Isnin dalam sya'ban bro. Lu puasa aah. Kang berbuka nanti, aku prepare dishes paling lu craving for okeh? Aah berangan

5:24 am ~ Bye. Assalamualaikum.
BUBU.





entry saya tak pakai copy and paste

No comments:

Post a Comment

■ Nak tanya, sini bawah ■