Lillahitaala


Thursday, February 11, 2016

She's the girl on fire

Bismillah.

Cuti CNY sudah habis bruh!
Menanti detik untuk pulang ke penjara janji JB ini malam, ahaks. Heyyy sapa cakap gua tak suka, gua tadak lah anti sangat kampus ku syurga ku tu, cuma gua seedih nak tinggal Mak. 
Spoiled baby ~ yes I am


Since kilogram given good news, gua rasa desire untuk memiliki Emma Watson body shape sangatlah ke penghujung corong jalanan nya. Ok who's said orang gemuk tak mampu cun lecun macam mokcun. Lihatlah gua, idola anda hokeiii geng debab debab sedunia. K, merapu

Doakan, be able back to angka 4 front of kg




Sis nak lanjee sikit gambau short vacay bersama sahabat medic JB

Kualaaaa Lumpuq *orang KL jangan sentap, sis nak abdikan loghat Utara sis ni jaa, 

we start our vacation dengan tetiba mamat 2 ketul kat bawah ni nak follow. Sibukkkk ja. Hoh
*gurau

Bandar Tun Razak + Masjid Jamek (Jalan Tar) + KLCC + Sungei Wang + Plaza Low Yat + Sogo + Times Square for 2 days 1 night
Haaa, ini saja yang mampu hypotalamus keluarkan. Picisan lain tak mampu nak dimuntah ingat kembali.















 First moment touch down Penang, terus kelompong menuju hospital. Aaaa susah babe nak terima, and siapa cakap nak tabah tu semudah order ABC, 5 minit lepastu sebungkam ABC baguih punya naaala sampai kat meja.

It's hard. Tak mudah, kalau kita tak meminta pada DIA.
Allahu, terimakaseh Mak, sisters and family members, keep persuade me to be strong, redha
Juga untuk awak. Thankyou a lot, sy membebel macam lagak 30 tahun umur sy mendatang, awak tabah melayan. Amboi, gigih

Cliche punya orang cakap : Sakit tu penghapus dosa.
aa borinn~

ni ayat ni, memang sengaja gua deklamasikan untuk kalian

Bila lu hilang one of nikmat sihat yang Allah kurnia,
actually benda tu jadi pengikat utuh bagi hubungan lu dengan Tuhan
Ko tak percaya? Put yourself in this situation some day. Ahaks
Terimakaseh, kerana memilih aku.


Bytheway, doakan gua kembali sihat. 
untuk uolls gua takkan berhenti tersenyum. Trust me trust me ~





Antara clown yang ada dalam bilik saiyaaa. Tadak depa, aman lah hostel gua bruh
Kah!

Sis payung 2 benda yang jadi feberet sejak 2016
Meliputi seluruh isi rumah, termasuk mesin basuh

dan

anak buah! ADIRA AZZAHRA 




ADIOS~


entry saya tak pakai copy and paste

No comments:

Post a Comment

■ Nak tanya, sini bawah ■