Lillahitaala


Sunday, July 10, 2016

Hi Semester 4

Bismillah.

"Jangan nangis, tu ada lagi kawan kawan yang duduk jauh Sabah Serawak yang susah nak balik kampung" 
- Mak

Idk whyy, kaalini habis cuti semester, jiwa gua rabak. When seeing your both parents whom growing older day by days~
Kalau gua ada choices, memang tak choosing untuk merantau at this age.
Ingat satu : Kalau lu ada mak bapak lu yang dah tak muda mana, use the times wisely be with them

Actually, last gua sendu bila nak balik kolej dekat JB ni masa nak daftar sem 1 la, Fuhh


"Kita saling doa untuk each other, in shaa Allah Mak Abah sentiasa sihat"
- Mak

now you tell me, which kind of daughter yang tak leleh bila your parents having that word to you. Basah pipi pipi gebu gua ni masa cakap telepong dengan Mak.
Omma plisss, dontdothis to me!



maybe la one of the reasons aku emosi betul, sebab masa ticket gua delay, parents tadak nak teman kot.
Yala, berpusu pusu orang mai beraya 4th Syawal semalam.
Uish, Sakinah, lu kena sado

anyhow, memang dah balik jb dengan momen syawal yang power  with people surrounded. Alhamdulillah. big thankyou to those yang spent time raya momen dengan ai. Bawak ai beraya, yang mai beraya rumah ai. Terimas
sapa tak sayang family + buddys der!

Who cares kalau umur 21 masih single, ada family ada memba kottt, tolong lah bersukurr bila ada orang sayang kita, Ceececece
Untuk makcik makcik yang gua beraya, siap nak supply calon suami untuk ai, alahai power!
entry saya tak pakai copy and paste

No comments:

Post a Comment

■ Nak tanya, sini bawah ■