Lillahitaala


Tuesday, January 19, 2016

Best of mine

Bismillah.

Hi semester 3 of 6. Alhamdulillah being able to pass semester 2 yang mostly kena hadap those killer subjects tu. Okay malas nak throwback 2015 bebanyak, lu bukan interested nak tau pun. Wakaka

Serius aaah, masuk semester baru, gua gigih kottt nak get into Emma Watson shape. LAH! Lu tengok jee in 2 months. Confirmm, lu jatuh hati. Aum aumm







Dah masuk hari ke 19 untuk 2016 gua di Johor Bahru. Btw, gua dah berjaya membesar sebesaq 59 kg. Gilaaa rah, dari 48kg terus maju ngat ngat ke angka almost 60. RIP to diet.
Bertabah lah ~









Antara yang saya rindui. *nitik ayaq mata

Mai sini gua cerita pasal mak, Okay, sejak Mak dapat cucu 1 Jan haritu *baby new year* dengan secara sehempas sepulut dan sesantannnya gua mula bagai pungguk rindukan bulan. Mana takkknya, bila aku call je Mak

Mak nak tukaq lampin ni
Mak nak tidoqkan Adira jap
Mak nak itu... Mak nak ini....

adudu, tegarrr nya Mak pada anak bongsu Mak yang paling comel yang paling ramai orang nak jadikan isteri ni. WAKAKA!

Ia lah Mak, Moga menjadi seorang Nanii (maktok) yang berjaya untuk anak menakan sayeee ye

ahhh tak mengapa, mula pasang niat nak tagih attention Abah, K Mak, jangan jelesss.
Org sayang Mak, Org sayang Abah. Muahhh!

Makkkk, tetiba entry pertama 2016 yang orang buat ni terhambar tanpa sengaja pulaksss. Redha sajala ea~



entry saya tak pakai copy and paste

No comments:

Post a Comment

■ Nak tanya, sini bawah ■