Lillahitaala


Wednesday, December 11, 2013

Entry 11/12/13

Kecewa. Mungkin didunia sahaja. Sabarlah Nanti dekat akhirat bahagia ltu milik kita. Jangan terlalu resah. Pujuk hati. Allah tengah uji.


X-Large size gua bagi! Punya nak kata teruja



Atlast, he is gonna be a husband soon. Entah la beliau dah broadcast kat students lain ka hapee, tapi gua tau beliau sayang gua banyak sebabtu bagitau wa dulu. Tralala *ee benci nya

Eh, jumaat ni 13/12/13. Pandainya Encik Amir setup tarikh. Keberkahan Jumaat day rasa nya. BTW, congratulation. He listens to you, and now He is planning 'jalan syurga' for Encik Amir and future wife. Imma happy (super happy) with this! OmaiGod, tears are falling down ~


pakai kaler baju yg sama, pergi beraya bersama, sediakan kelengkapan baju bersama, kemas rumah bersama. oh indah nya perkahwinan itu :)

Beliau masih mengekalkan standard nikah di umur 20+an, bukannya di angka 3. 

Sedang bergelak yang puaka. Wakaka!

*mohon Encik Amir tetap menjadi lecturer yang awesome buat gua. 
He's the reason why I stayed there. The one who is always with the full support to push me in a wide stage.




Tetiba rasa macam letih kerja hilang mendadak. Mana takknya, kerja sehari, berjolly berhari hari. Droll
Nah gambaaaq
Bukannya kerja sangat, mencuri waktu seharian yang terluang


30 minutes pertama okay lagi




Tapak kaki terakhir di Kuala Lumpur for this season. Byee jumpa lagi team Hasbro~



Kakak balik Penang mengejut pagi tadi. Mana tak pelik, dia siap bawak cewek cewek ya aduhhh jelita banget. Baik pulak tu. Siapkan assignment selama 6 jam tanpa break, sampai ke saat gua buat entri ni pun they're still constrain to do everything. Nasib baik USM dekat ja dengan rumah, lepas submit kat lecturer, secepat mungkin nak bergegas balik ke Kuala Lumpur. Dizziness. 


Dapat member team yang takbagi kerjasama pun satu dugaan. Nangis-nangis akak mengadu kat Mak.

Yang eonni lagi sorang kat Merbok tu pulak, asyik gaduh nak balik ja. Ee takfaham aku, tetiba nak cerita pasal family. Bukan wa dah ni ~


Counting the days to return to 'alma meter'. 
Berkobar jee nak study rajin-rajin. *PLASTIC duapang 
Members Matrik dah tahu result. Tahniah everyone, excellent results. Mohon tiupkan semangat yang sama untuk gua. Trololo ;D

Bye !
entry saya tak pakai copy and paste