Lillahitaala


Friday, October 25, 2013

Meet you again Exam!

Today is Friday, and preparatory for final is 60%
Self, keep your earnest efforts! 
There will be success for who work for it.


Lets talk about him. Named, Amirul.
  • caring
  • manusia yang poyo
  • annoying
  • supportive
  • a good friend to me
Kena taip yang elok banyak sikit, sebab he gonna read this. K pura-pura. Hahaha 


Bangg, gua tadak apa hadiah la nak bagi dekat lu. Nak hantaq lu pun gua takberani, kononnya seegan. Last wishes : Take care of yourself, jaga iman tu, jangan jadi malas sangat. Ini harapan Anak-Nibong-Tebal. 
*nanti tak ada dah soalan bodoh dari beliau untuk di ajukan pada gua, student IPT ni busy dia semacam sikit. -evillaugh-
Kembali dapatkan aku apabila Allah Taala redha


Happiness itu mestilah perdana. Tak ada hiperbola dan metafora nya lagi, itu semua manusia perlu.

Keriangan interprets kesyukuran. Setuju? Heheee
For every good/bad thing happened in my life, I still believe Allah planned it with love. 
Much better from before.

Bak taipan moments WeChat gua - Sesibuk mana pun dengan kertas, sibuk lagi aku dengan makanan. Ilove food la, sebabtu bertubuh comel. LOL.

Thanks to those who is always with me. Found me when I'm in joy and sorrow. 
X *peluk erat erat 
Kehadiran kalian dalam hidup gua, adalah kenikmatan yang aku syukuri.

Hi MR.FINAL. Super begging you, don't stress me. Since you're a new thing for me, can you just be nice, so that I can always be fall in lov with you during my studies. Boleh yee


Sebenarnya, mana ada stress. Aku mula bimbang dengan perangai diri sendirik. ;D

Manusia yang jenis suka usha orang atai bawah ni, aku predict dia ni jenis tadak pandangan untuk body dia sendiri sampai nak terburai mata tengok orang. Waklu betei.

Wish me luck in examinations and able to re slimmed maihbodih. See you next time. 
Assalamualaikum - Bubu.


entry saya tak pakai copy and paste