Lillahitaala


Saturday, August 06, 2016

WORST

Bismillah.

Meet me at my worst, do stay with me along the journey and then I know you're the one.
Ada 1 manusia, yang gua boleh salute dengan tahap setia dia disini, bersama gua. Thankyou bro. And still you're my favourite. *bukanboipreng

'Saya dengar, awak dah ada pakwe. Betul kan?'

Haish, mana mungkin lahai mana mungkin ~
Kalau level pretty gua setaraf NEELOFA, itu wajib lu tanya wajib lu percaya, K yangtu sengaja gua hiperbola kan keadaan.

Susah weh, susah nak try ada perasaan cinta/sayang towards somebody. Well dulu masa zaman gua monkeylovestory pernah jugak assume,
Senang ja nak couple bagai, it needs a man and a girl = love is easily created.

Damn, makin tua, makin sedar diri. SUSAH NAK ADA FEELING~
Itu hakikat, entah, macamtu lah apa aku rasa on this moment. Maybe sebab the older you get, hati lu makin matang. Makin boleh beza, sapa yang perlu ada, apa perlu rasa dan bukan mudah mana nak allows any alien get thru it. Sebabtu lu kena belajar sadokan hati

Well done Sakinah~
sebab dah cuba sebaik mungkin untuk tidak jaga jodoh orang, untuk tidak sayang jodoh orang.
Yang paling padu, tahniah sebab prove it cinta ko tak murah.
EASY COME, EASY GO bruh.

So, dah dapat jawapan?
Ko doa la kat aku, moga ada satu masa ada rezeki kita untuk pegang title zauji zaujah jannah. EWAH~

Someday, lu akan stalk gua, and here all the answers. Memang gua sengaja expose benda ni.
Tak mustahil, one fine day, dengan lu jugak gua jalan pimpin tangan. Mana tahu kan. HAHAHA!
Doakan untuk kita, sebab aku mula rasa awak tu ikhlas.
THE REST, LET ALLAH TAALA DECIDES.

thankyou, sebab berani dan over. haha. bye.



entry saya tak pakai copy and paste

No comments:

Post a Comment

■ Nak tanya, sini bawah ■