Lillahitaala


Thursday, April 11, 2013

Blowing



" Ya ALLAH , jangan Kau buka PINTU HATIKU kepada INSAN yang SALAH . Pertemukanlah aku dgn INSAN yang menyintaiMu lebih dari menyintai diriku "



Emm, entahlah. Ini ja yang mampu copy. *mengeluh semahu mahunya*

Let's say dah tertulis dah kan he is not for me, kelam kelibut aku doakan jauhkan dia dari aku. Eh itu untuk 2 bulan lepas. Sekarang kemain lagi bersungguh sungguh nakkan hati dia dan hati aku menjadi dekat, lalu dipertunjukkan jalan yang terbaik buat kami. Ini ehh sangat tau O.o

Mari berbicara tentang life :
Oyah, aku gembira. Itu sahaja :D

Amboi, lama betei membeee pi PLKN, dok buat apa syok sangat tu takmau balik? Heyy gaiss, michiu!


"Sebelum berbuat sesuatu , teliti apa niat kita & perbetulkan supaya IKHLAS mencari REDHA ALLAH , bukan penghargaan MANUSIA . "




"Jika kamu benar-benar menghayati ISLAM , kamu akan tahu betapa INDAHNYA kehidupan berlandaskan ISLAM ."

NUR SAKINAH! *suara ala ala orang baca talkin*
Jangan mengeluh, andai kaki seakan akan ingin tergelincir, ASTAGFIRULLAH, kalimah Allah agung agungkanlah. InsyaAllah, walau badai melanda, walau keperihan yang terlalu payah untuk ditanggung, nescaya dapat dialami dengan tenang dan kemanisannya di hujung jalan sedang asyik menanti.



Ini kerana : Hidup tak selalunya INDAH tetapi yang indah itu akan HIDUP dalam sebuah KENANGAN , yang akan kita INGATI buat selama-selamanya



Tahu tak, dalam penghinaan tu ada kemuliaan yang orang lain tak nampak. Kita lalui itu atas izin Allah, yang merasainya cuma kita dan yang mengetahuinya cuma Allah Taala.

Assalamualaikum.


entry saya tak pakai copy and paste